woensdag 18 april 2012

Spanning en sensatie!

Nou mensen...ik weet wel weer waarom ik een blog ben begonnen..
Ik maak namelijk altijd wel wat mee!
Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik mijn blog heb toch wel meer lijk mee te maken dan voordat ik een blog had...hmm...

Al met al was dit weer een gek weekje...Afgelopen donderdag ging ik een half uurtje eerder naar huis en had ik zelf een aanrijding. (zie mijn Boem is HO!-blog)
Maandag ging ik een uurtje eerder naar huis en zag ik een flink groot ongeluk voor mijn neus gebeuren.

Afgelopen maandag reed ik uit mijn werk naar huis en ik was nog maar net de wijk uit waar ik werk, of het gebeurde al...
Een motorrijder met 80 km/h vol tegen een lantaarnpaal!

Nu ben ik best wel van het type dat houd van 'spanning en sensatie'...maar op deze manier vond ik het ook net een beetje overdreven hoor!

Ik weet ondertussen wel dat ik goed handel in stress situaties, dus dat hoeft echt niet meer getest te worden!

Nadat de motorrijder vol tegen de lantaarnpaal op reed heb ik eerst samen met een andere man eerste hulp verleend, waaronder mijn vest afstaan om meneer zijn hoofd te ondersteunen.
Nadat de andere man 112 had gebeld en meneer zijn hoofd bleef ondersteunen heb ik het verkeer staan regelen tot de ambulance, traumahelicopter en 4 politiewagens aanwezig waren.

Natuurlijk heb ik gelijk een schietgebed voor meneer gedaan en 's avonds kreeg ik een telefoontje dat mijn schietgebed geholpen had, namelijk dat meneer alleen een hersenschudding had en een gebroken sleutelbeen! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Vandaag ook nog eens mijn Soekeloekie in moeten leveren bij de garage om zijn geschaafde neusje te laten repareren...krijg ik als vervangende auto een chevrolet.....Matiz! Voel me echt een REUS in dat koekblik :P

Morgen nog 1 dagje werken en dan al weer weekend en lekker naar Jelly in Denekamp zaterdag, super leuk dat Anna ook komt!! :D Kan niet wachten! Maar hopelijk wel weer in mijn Soekeloekie ;)

Toevallig iemand met een spectaculairdere week? Ik hoor het graag ;)

2 opmerkingen:

  1. Je maakt idd veel mee!
    Misschien stoppen met bloggen;)?
    nee hoor, vind het veel te leuk om te lezen,
    fijn dat het met die man goed is afgelopen!

    Tot zaterdag! hopelijk in je eigen vertrouwde auto;)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat beleef jij allemaal joh! Jaa ik had ook een spectaculaire maandag... 2 woeste, vechtende jongens van 10 jaar uit elkaar getrokken en gebruik gemaakt van een lang vergeten judo-truckie ;) Poeh... 3 uur laten bonsde m,n hart nog...

    Echt leuk om steeds wat van je te horen via je blog! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen