vrijdag 18 mei 2012

Wanneer schrijf je weer eens een blog Annelies??

Die vraag stelde mijn nichtje Lilian mij vandaag...
Mijn antwoord daarop was: 'Nou, gewoon..als ik weer eens tijd heb ofzo?'

Bij deze dus maar even snel tijd gemaakt!
Ik heb op het moment een druk leventje...althans, dat is mijn eigen schuld natuurlijk!
Qua werk heb ik gemiddeld 3 a 4 dagen in de week werk, dus dat is best te doen...
Daarnaast heb/had ik natuurlijk mijn Havo Engels, waarmee ik voornamelijk zorgde dat ik het druk had!
Ik ben 2 februari gestart met mijn studie Havo Engels, die volgens de NHA 7 maanden zou duren...
Hier heb ik echter zoveel tijd ingestoken, dat ik nu, op 1 boekverslag na, klaar ben met mijn studie en hier dus minder dan 4 maanden over heb gedaan...NAAST mijn werk!

Ook heb ik natuurlijk nog mijn visjes Hugo en Bruno, die ook de nodige aandacht en verzorging verdienen.
Omdat ik zelf zo druk bezig was met mijn studie en daardoor minder vaak mijn taak als interieurverzorgster kon volbrengen, heb ik twee interieurverzorgers aangeschaft voor Bruno en Hugo, wel te verstaan, Gary en Gordon, twee algen-eters.
Gary en Gordon doen goed hun best, houden het aquarium goed schoon en ik zorg af en toe voor lekker wat vers water en wat voer, zodat alle 4 de vissen erg gelukkig kunnen zijn...

Echter...Dit is niet geheel het geval :(
Zowel Bruno, als Hugo, waarvan Hugo het ergst, zijn ziek...
Ze hebben last van de parasieten 'witte stip'...Ik dacht de laatste dagen al dat Hugo veel aan het slapen was, maar ineens zwom hij dan toch weer hard heen en weer, waardoor ik dacht dat het wel prima ging.
Toen ik vandaag eens goed naar Hugo en Bruno keek, zag ik dat ze onder de witte stipjes zitten, en dan met name hun staartvinnen, maar bij Hugo ook zijn lijfje.
Gelijk bij de Intratuin medicijnen gehaald, dus hopelijk zijn ze snel weer beter!
De medicijnen zijn trouwens blauwe druppels, dus ze zwemmen nu in blauw water!

Dat was alle drukte van de afgelopen tijd, maar...geen zorgen...het zal zeker net zo druk blijven, want ik heb nu Havo Wiskunde B en Havo Maatschappijleer in het verschiet!

Nu trouwens mijn kamer eens grondig aan het opruimen, inclusief alle laatjes uitzoeken inplaats van alles in de laatjes stouwen zodat het opgeruimd lijkt! Dus de tijd die ik maakte voor deze blog, was mijn kwartiertje rust tussen het opruimen door...Dat kwartiertje is nu voorbij, dus ik ga maar weer gauw aan de slag! Want...als mijn kamer volledig is opgeruimd...MAG IK EEN HAMSTER!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten