vrijdag 18 mei 2012

Gedwongen uit de ontkenningsfase...



Ik wil deze...                                           deze....                                     of een van deze...


Of allemaal!!!

Maar...dan moet ik toch in de ontkenningsfase blijven...
Want uit onderzoek is gebleken dat ik, hoe het ook kan, dat ik allergisch ben voor zulke schatjes!
En niet alleen voor zulke schatjes, maar ik heb in ieder geval de volgende allergieën:
Huisstofmijt, huisdieren en ik heb last van hooikoorts...
Oftewel, ontkennen kan niet meer...Maar goed, gelukkig ben ik nou eenmaal eigenwijs geboren, dus ja...wat denken jullie...zou ik ze kunnen weerstaan??

Nou ik weet wel zeker van niet...
Maar goed, zal in ieder geval moeten wachten tot ik uit huis ben, want 'als max dood is' wordt hier in huis niet als optie gewaardeerd...

Gelukkig kan ik regelmatig even naar m'n vriendjes toe, om met Noetje te kroelen! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten