zondag 8 juli 2012

Druk? Ach..valt allemaal wel mee???

Pff...dacht ik dat ik het de laatste tijd druk had...
Ik zal jullie eens een kijkje geven in mijn agenda van komende week:

Maandag: Werken van 9.15-16.15, eten bij oud-client
Dinsdag: Werken van 9.15-16.15
Woensdag: Werken van 9.15-16.15
Donderdag: Werken van 9.15-16.15, pannenkoeken eten bij Linda
Vrijdag: Werken van 9.15-16.15, uit eten met collega's
Zaterdag: Zo min mogelijk, 's avonds een BBQ op een boot op de Linge
Zondag: Kerk, BBQ voorbereiden, BBQ met leden van Prisma

Dit zijn alleen mijn afspraken, dan heb ik nog niet eens mijn huiswerk, filmmontage en beestjes verzorgen ingepland...

Maar nu...op de zondag voordat de week nog moet beginnen...zie ik er toch een klein beetje tegenop!
Super drukke week, maar gelukkig alleen maar leuke dingen :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten