zaterdag 7 juli 2012

Hehe eindelijk...

Het is dan eindelijk zo ver....MIJN GETUIGSCHRIFT IS BINNEN!!!

Na eind mei al mijn Havo Engels te hebben afgerond met een 8.0! heb ik dan nu eindelijk mijn getuigschrift ook binnen.
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg trots ben en ik nu gauw ook mijn andere getuigschriften wil halen!
Dus we gaan vol goede moed maar weer verder ;)

De laatste tijd heb ik het echt druk met mijn dagelijkse bezigheden, zoals werken, huiswerk, film monteren, voor mijn beestjes zorgen en mijn sociale contacten proberen te onderhouden...Ik vind het soms erg lastig om een beetje balans in alles te vinden, maar stukje bij beetje lukt het best...

Gister lekker een dagje vrij gehad en ook vandaag heerlijk vrij!
Ik ga zometeen dus maar weer eens verder met mijn drukke leventje...
Mijn visjes verzorgen, Sjimmie z'n kooi heb ik gister al lekker gedaan en ik ga ook maar weer eens wat aan mijn huiswerk doen!

Al met al, lekker druk, maar wel EINDELIJK resultaat van mijn harde werken :D

P.s. Thnx voor Romanya voor het pimpen van mijn blog! Volgens haar nog niet zoals het hoort, maar volgens mij al echt super mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten